Söndag 11 December

Tjenis!
Igår började jag dagen med lördagsjobb 12-17:15, var så stressad så hann knappt hälsa på folk jag kände. Köerna till kassan ringlade sig nästa ut från butiken, nu kan man verkligen säga att julhandeln har satt igång!

På kvällen åkte jag ut till Antnäs och fick äntligen träffa Jenny igen som är här hemma i LÅ över helgen!:D Vi fikade, kollade tv och pratade i massor. Synd att hon bara var här så kort tid och att jag bara hann träffa henne en gång, men tur att hon kommer hem igen nästa måndag och stannar ett tag!(:


Idag har jag söndagsjobbat 12-15, var faktiskt väldigt mycket folk ute på stan idag för att vara söndag. Så dagen gick riktigt snabbt och dom där tre timmarna bara sprang iväg!(:

Ikväll har jag och Joel varit till Antnäs och blivit bjudna på middag av min kära mor och far!(: Vi passade även på att springa över till Olivia m familj och kolla på deras nya familjemedlem!(: Dom har nämligen skaffat en lite kattunge, har glömmt bort hur små dom egentligen är och blev så sugen på en katt till nu när våran har växt upp!;)

Här är söta lilla Sam, så himla fin blyertsgrå färg han har!(:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0