Onsdag 21 December

Tjabba!
Igårkväll fick jag träffa alla mina tjejer igen, Elina bjöd in till fika hemma hos henne med henne, Jenny, Amanda, Jokki och Elin!(: Så himla kul att träffa alla igen speciellt Jokki och Elin som jag inte sett på evigheter känns det som! Vi fikade gott och pratade i massor med timmar(:


Idag har jag varit och ätit lunch med mamma och pappa på stan, sen har jag och mamma gjort en massa ärenden på stan/storheden. Det värsta såhär precis innan julen är allt folk överallt och dessa köer när man ska handla.... Följde med mamma hem sen och blev bjuden på midddag, även Joel kom dit. Efter middagen åkte vi till Jullan i Alvik och Joel blev klippt!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0