Fredag 2 December

Tjabba!
Idag har jag jobbat ett kort pass 15-18:15, fick typ chocken när jag kom till jobbet för butiken såg ut som kaos och det var folk överallt! Hann knappt med att städa för att det var så mycket kassa, tur jag jobbar öppning imorgon så hinner jag städa divan lite innan vi öppnar.

Ikväll har jag och Joel varit på Allstar och käkat middag med massa härliga människor, Josse fyllde 19 igår så det blev att fira henne lite!(: Åt jättegod mat och hade en riktigt trevlig kväll, tyvärr blev det nyktert för mig eftersom jag jobbar öppning imorgon + att jag var tvungen att köra några fulla grabbar nyss in till stan;)

Bjuder på två bilder från ikväll! Haha och nej Joel sitter inte själv där mobbad i ett hörn, alla killar var bara ute just när vi fotade;)




Kommentarer
Postat av: Elina

typiskt! hade varit kul att träffa dig där!

2011-12-03 @ 19:26:58
Postat av: hannnad

Haha har alltid undrat vad ni säger i Sverige när "städar" butiken. I Norge säger vi att vi "ryddar" butiken. Låter så naturligt i mina öron nu ;) Vet att rydda betyder städa.. men det känns så konstigt att säga att man STÄDAR butiken, låter ju typ som att man skurar golvet :p

2011-12-03 @ 22:24:15
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0