Torsdag 18 Augusti

Halloj!
Även idag har jag varit ledig, vilken lyx att få vara ledig 2 dagar på rad när det inte är helg!:) Idag har jag iallfall hunnit med att göra naglar hos Sara och hon fick även klippa mig när jag ändå var igång.

Kom till hennes salong, där hon jobbar och den var verkligen jättesöt och mysig och låg lite i utkanten av stan. Hon fick göra bröllopsnaglar på mig eftersom jag ska på bröllop på lördag, dom blev jättefina och hon är så duktig på att göra naglar!(: När jag ändå var där på salongen passade jag på att klippa mig hos henne, jag toppade bara men eftersom jag inte klippt mig på ett år så kan jag säga att det behövdes verkligen!! Så nu känner jag mig som en ny och fräsh tjej med nyklippt hår, nya naglar, nytt tandsmycke och plockade ögonbryn!(:

Ikväll har jag varit och ätit palt hemma hos mamma och pappa med halva släkten, sjukt gott var det för det finns ju inget godare än mammas palt! Efter det åkte jag ut till Kallax och flygplatsen för att vinka av bästa Jenny som flyttar till Stockholm ett år!!! Åh vad hemskt det kändes, har som fortfarande inte fattat att hon inte kommer hem igen om en vecka eller så utan om ett år. Åhhh vad jag kommer sakna henne här hemma<3<3

Min nya snygga naglar, kika in på Saras blogg lackat.blogg.se för hon är grym på att göra naglar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0