Onsdag 17 Augusti

Tjabba!
Igår fick bloggen vila lite, jobbade hela dagen och sen på kvällen var det avskedsfika för bästa Jenny som åker till Stockholm! Men som tur var hinner jag träffa henne imorgon på flygplatsen och säga hejdå på riktigt!

Idag har jag varit ledig, åkte in till stan vid halv elva och promenerade till tandläkaren. Det är nämligen så att jag fick i present av min kära mamma och pappa att stoppa dit ett nytt tandsmycke eftersom mitt försvann för några veckor sen. Hade världens gulligaste tant som gjorde det och nu sitter ett guldhjärta på plats!(: Efter jag var klar där gjorde jag bort lite ärenden på stan som att plocka ögonbrynen på Make Up store, köpa balsam osv.

Blev ett guldhjärta den här gången= Nöjd tjej!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0