Onsdag 10 Augusti

Tjabba!
Idag har jag varit ledig, och vad har jag då gjort på min ledig dag? Jo gått på stan med mamma, egentligen är jag så sjukt less på stan eftersom det känns som att jag är där 24/7 när jag jobbar mitt i smeten. Men eftersom jag i princip jobbar varje dag och mellan dom tiderna stan har öppet så hinner jag ju själv aldrig gå på stan och göra ärenden på stan så då måste jag ju ta det på mina lediga dagar... Och på lunchen vill jag inte hålla på och springa ärenden utan då vill jag kunna sitta ner och ta det lugnt dom där 45 minuterna när jag annars ändå har ett sånt jobb där man springer och rör sig hela tiden! Vilket I-lands problem alltså.

Annars då så hade jag det faktiskt en väldigt mysig dag med mamma på stan, åt lunch och gick på stan och gjorde lite ärenden bara(:

Ikväll har jag hängt hos Jenny med henne, Amanda, Linnea och Cia(: Vi hade lite byahäng och fikade "kvällsfika" hos Jenny och bara satt och pratade och tog igen lite tid med varandra, riktigt trevligt var det!(:

Måste bara säga att jag såg Allsång på Skansen igår och jag tror jag är kär i Måns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0