Måndag 8 Augusti

Hallå!
Idag har jag självklart jobbat 9:45-18:15, mycket seeeeeg måndag var det. Kan ha berot på att jag fick vara själv fyra timmar och på grund av vädret. Annars så blir det nog att jobba lite mer än jag fått på schema fram till v34 och det tackar jag då inte nej till(: För jag åker ändå till Göteborg i början på september, så skönt med lite semester och få komma bort från Luleå ett tag!

Måste också bara få skriva om vilket jävla väder vi har här idag, det är storm gånger tusen och regnar oavbrutet! Det är kallt och sommaren är nog borta för det här året.....

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla tv, pusss!

(Kul blogg. se var så segt så inlägget kom upp idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0