Måndag 15 Augusti

Hallå!
Idag fick jag jobba monsterpasset 8:00-18:15, ja jag vet det är bara 10 timmar men för oss som jobbar i butik är det läääänge. Dom två första timmarna innan vi öppnade stod jag nere på lagret och packade upp varor med Linda, tur att hon  var där och kunde underhålla mig annars hade jag nog somnat! Annars har dagen faktiskt gått riktigt smidigt, alla som har haft semester börjar också droppa in igen en efter en så det är kul att träffa alla igen(:

Måste bara säga att jag har massa roligheter framför mig nu en månad framåt varje helg. Ska på bröllop den här helgen, nästa helg är det dop, helgen efter det är det dop igen och helgen efter det befinner jag mig i Göteborg!(:

Svar till den anonyma kommentaren så kostade den 149;-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0