Måndag 1 Augusti

Hallå!
Jag har haft en fullproppad helg så ni ska få en ordentlig uppdatering nu om helgen som varit och alla roligheter!(:

Lördag:
Jag hade min 20-årsfest här hemma, men tyvärr så var det inte så många som kunde komma tillslut:/ Men med dom som kom hade jag jättetrevligt med!(: Vi började förfesten här hemma hos oss vid tre och sen till middag beställde vi hit pizza och sen blev det all in för hela slanten! Vid halv sju åkte några till Piteå men jag, Jenny och Amanda åkte förbi Ersnäs en sväng till Cia på fest där innan vi intog Piteå(: Pdol var helt awesome, Veronica Maggio var grym och sen hela kvällen hade jag det så otroligt kul med alla mina vänner. Vid tolvslaget fick jag skönsång av alla mina vänner inne på Kittelfjäll och det var väldigt kul!

Här kommer lite bilder från kvällen


Söndag:
Min födelsedag blev verkligen helt perfekt!:D Först på dagen kom mamma och pappa + lillebror hit med paket och tårta sen eftersom droppade det in mer folk(: Joels mamma och pappa, moster + min kusin och morfar!(: Sen åkte min familj + Joel till Waldorf och åt middag där, mycket folk var det där så fick vänta lite extra men maten var som vanligt kanongod!(: På kvällen droppade alla fina vänner in och vi blev ett helt gäng här som kalasade med fika och tårta, min 20årsdag kunde inte ha blivit bättre!:D

Pappa envisades med att fota på Waldorf!


Tack alla för dom fina presenterna!
Av mamma och pappa fick jag
-En guldring i äkta guld, lite tjockare och precis i min stil
- En våg från OBH- Nordica
- Elsas värld
- Parfymen Viktor & Rolf flowerbomb
- Mascara från Lancome
- En ladyshave som inte rycker hår från philips
- Ett trevåningars kakfat
- Ett nytt tandsmycke
Av moster & morfar fick jag
- Pengar
- Blommor
Av Joels mamma och pappa fick jag
- Presentkort på Mique
Av Tvillingarna + Sofia, Emmelie och Julia fick jag
- Små flaskor Absolut vodka med olika smaker
Av mina tjejer fick jag
- Presentkort på systemet
- Blommor
Av Joel fick jag
- Ett par äkta solbrillor från Rayban


Idag:
Kan ju blogga lite snabbt om idag också, har faktiskt varit ledig idag så blev långledigt 3 dagar men det behövdes verkligen! På dagen har jag varit hemma och städat efter allt festande och kalasande här, frågan är ju varför man städer innan och efter man har haft fest??

Sen har jag och Joel varit till Jokki en sväng där även Jenny och Amanda var(: Vi blev bjudna på glass och frukt och fick umgås för sista gången med henne för imorgon drar hon till USA igen! Kommer verkligen sakna Jokki när vi knappt har hunnit ses i sommar men hon kommer ju tillbaka till jul igen!(:

Ikväll blev vi bjudna på middag av mamma och pappa när vi ändå var i Antnäs, grillat som vanligt!(: Sen åkte vi och kollade på Amandas kusins nya lilla hundvalp, åhh så himla liten och söt den var!(:

Kolla bara hur liten den är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0