Update

Ikväll trodde jag att jag hade förstört min Iphone 4 för gott! Jag kopplade in telefonen i datorn för att jag skulle föra över några bilder och samtidigt uppgradera programvaran. tror ni inte då att jag råkar dra ut sladden innan den var klar! Japp så sen funkade telefonen inte ens att slå på och jag fick panik och började storgråta.... Men ringde till Alex och så åkte jag dit och han fixade det direkt, tack tack igen Alex och tur att du kan allt som har med teknik att göra!:D Haha tänk vad man kan vara beroende av en mobiltelefon;)

Här har ni mitt linne jag köpte idag, vissa säger att dom får epilepsi men jag tycke det var coolt!


Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0