Update

Kom hem från bion nyss, eller okej den slutade för 2 timmar sen... Var på bio med min kära vän Amanda och vi såg filmen I am number foru. Helt sjukt bra film, kan vara bland dom bästa jag sett på riktigt länge! Och hunken Alex Pettyfer, mummms!

Efter bion skulle Amanda skjutsa hem mig men det slutade med att vi satt på parkeringen i över 1 timme och snackade i bilen:P Hahah fråga mig inte varför vi satt där, det bara blev så. Men så sjukt skönt att ha en så nära vän man kan prata ut sig med om allt, jag tror fan vi hann snacka om nästan allt och alla:P Tack för en trevlig kväll gumman <3

Om ni inte sett den här filmen är det bara att ni pallrar er till närmaste biosalong nu!


Nu ska jag börja avrunda, Godnatt på er(:


Kommentarer
Postat av: Amanda L

Tack desamma gullet! <3 <3

2011-04-09 @ 02:48:30
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0