Torsdag 14 April

Halloj!
Idag har jag också jobbat 12-18, men skippade att cykla till jobbet för det kändes alldeles för jobbigt:p Var mycket folk på stan idag, eller iallafall på H&M, kanske för att Conscious Collection släpptes idag också, la undan lite plagg men får se vad det blir att handla(:

Ikväll har jag äntligen fått träffa Tvillingarna Hellander ( elller jag fick redan träffa dom idag på jobbet då dom kom och överraskade mig), dom var riktigt efterlängtade!:D Funderar på att börja kalla dom Thai- Hanna och Norge- Linda, eller så inte;) Dom två + Sofia kom och hängde hos mig och Joel ikväll, sen gick vi till Tunahallen och kollade lite basket!(:

Bjuder på en bild sen LK i somras!


Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0