Tisdag 26 April

Tjenis!
Idag har det varit kanonväder ute, så jag åkte ut till Antnäs och sa hej till mamma först och sen åkte jag till Jenny!(: Vi hängde ute i solen på hennes altan i princip hela tiden, varmt varmt varmt! Vi åt av hennes nybakta bullar som var supergoda ( hehe som alltid när den där flickan bakar något), vi spelade spel, matade deras hönor och bara satt och pratade. Hade en riktigt trevlig dag med henne iallafall!(:

Sen cyklade jag "hem" till mamma och pappa där även Joel var, och så blev vi bjudna på middag som vanligt!(: Haha kommer nog försöka bli bättre på matlagningen när vi flyttar;)

Spelade det här "Försöka få bort så många pinnar som möjligt utan att det rasar" som Jenny hade köpt i Thailand. Himla roligt faktiskt men ser nu hur snett det var och minuten efter rasade det!


Nu ska jag kika BB, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0