Söndag 24 April

Tjabba!
Kan ju börja med att blogga om gårdagen(:
Började dagen med att jobba 9:45-16, så ja jag har jobbat hela påsken medan alla andra varit i fjällen eller haft annat kul för sig. Men nu har vi äntligen stängt i två hela dagar och det ska jag njuta av:P Efter jobbet åkte jag oh Joel till mamma och pappa, vi blev bjudna på middag(: Pappa hade tagit fram grillen och det blev premiär i huset, Grillat mmmm!

Sen vid 7 åkte vi till Tvillingarna Hellanders place, där blev det förfest! Hade himla kul där med massa härligt folk, så tack allihopa för igår!:D Sen drog vi ut på Allstar där det kanske inte riktigt var lika roligt, jag vet inte men ibland är det riktigt kul där och ibland inte alls lika kul:P

Här kommer lite bilder från kvällen




Idag har vi tvättstuga, blir väl även att städa lite här hemma. Sen åker vi till Rosvik på middag också!(: Ni får en bättre opdate sen!

Nu annat, pusss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0