Onsdag 6 April

Tjenis!
Sitter just nu och trycker i mig lite äckliga godisar, haha varför äter man bara för att det finns liksom?? Btw vad hände med vädret idag, sjuk snökaos det var!

Annars då så har jag jobbat ett konstigt pass idag 9:45-14, haha brukar alltid jobba till minst 18 men det var skönt att få gå hem tidigare än alla andra. Efter jobbet var jag döö-hungrig så svängde förbi Sub och fick en pratstund med Ollan och Jullan sen begav jag mig hemmåt.

Fyndade faktiskt idag på våran REA, hittar ju aldrig något på rea men idag så hängde den här skönheten på H&M framför mina ögon och kostade bara ynka 75 kronor så den fick följa med hem!(:


Nu ska jag kika lite tv, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0