Onsdag 27 April

Tjabba!
Idag har jag bara varit hemma på dagen, inget jobb den här veckan än så länge:( Så jag har varit ute med Messi idag, han är bra rolig den här katten för direkt han går ut sitter han bara och kollar sen springer han runt lite. Men nu har en ny underhållning, att jaga löv på marken och det finns nästan inget roligare i hans värld;) Sen har jag tagit ikapp lite serietittande, hehe är väl dags för att börja kolla Vampire snart då;)

Sen när Joel slutade mötte jag upp honom i stan gjorde vi lite ärenden, sen kom hans mamma och plockade upp oss och så åkte vi hem och gjorde lite middag. Ikväll har vi varit hos Joels bror och firat hans tjej Emilia som fyller år!(: Gott fika var det, men nu såhär efter påsk känner jag att jag måste ta en lite paus från allt vad godis/ fika heter!

Nu ska jag kolla BB, pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiie! vampiireeee :D :D <3 hahhaa

2011-04-28 @ 08:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0