Måndag 25 April

Hallå!(:
Igår blev det förfest hemma hos Tvillingarna Hellander + Mia!(: Vi började inte förän vid 9 så det blev lite hastigt. Sen var det tänkt att vi skulle dra på Olivers men det var ju från 20 så det var ju skit eftersom vi är barn som är födda sent! Så vi drog tillbaka hem till Hanna och Linda och så drog vi dit Joel och grabbarna:P Vi hade riktigt kul med dom och blev även en upptäcksfärd ute i stan;) Även fast det inte blev någon utgång så hade jag riktigt roligt!:D

Här kommer lite bilder från kvällen igår



Idag har jag inte gjort många knop. Varit och handlat med J, kollat fotboll på Tunavallen och gått en promenad. Får se vad kvällen erbjuder men jag är rätt sliten så det blir nog häng i soffan hela kvällen!

Nu ska jag ta hand om tvätten, pusss herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0