Lördag 2 April

Tjabba!
Idag har jag och Joel krigat på stan bland allt folk och sen även ute på storheden bland allt folk, fy fan ska aldrig mer gå på stan på en lördag!! Joel shoppade iallafall lite på stan medans jag har köpstopp, sen kollade vi på en Iphone 4 åt Joel eftersom han nu också är sugen på att köpa en den härmapan;) Sen åkte vi ut till storheden och kollade i lite möbelaffärer nu såhär inför flytten för det är mycket vi ska hinna köpa(:

Efter allt det så hämtade vi Messi och så åkte vi ut till Antnäs och blev bjudna på middag där av min käre mor och far!(: Fläskfilé, potatisgratäng, pepparsås och grekisk sallad tackar man ju inte nej till! Vi lämnade kvar Messi hos mamma och pappa i huset så han fick springa av sig lite medans vi åkte till Amanda och hängde med henne hela kvällen!(: Myspys var det!

Här kommer mina inköp från veckan och det är H&M såklart, vad annars?;)



Nu ska jag kika lite tv, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0