Lördag 16 April

Tjabba!
Bloggar nu bara för att jag har haft så mycket annat för mig under dagen. Idag på förmiddagen har det blivit städing av lägenheten + att vi hade tvättstuga, inte så värst rolig att göra på en lördag... När vi var klar med städningen så gick jag och Joel till Tunavallen medans tvätten skulle bli klar. Vi kollade när Hanna spelade match med Linda som var där(:

Efter matchen gjorde vi oss klara och åkte till Joels föräldrar i Rosvik, där även Joels bror och hans tjej + hennes mamma var(: Där blev vi bjudna på middag, GRILLAT för förta gången i år! Det finns väl nästan inget godare:D Sen var det tänkt att det skulle bli en Partylördag med Tvillingarna Hellander + Sofia, men då hade både Hanna och Sofia fått feber så det var ju sjukt tråkigt!:( Får ta igen det nästa helg när det är Påsk, så ikväll har det bara blivit en lugn kväll här med några grabbar och El Clasico(:

Här har ni det jag beställde från H&M, hämtade ut paketet igår och skorna satt som ett smäck!


Nu ska jag kika lite tv och mysa med J, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0