Fredag 1 April

Tjabba!
Ja då har vi intagit en ny månad, fast 1 April tycker jag bara är endast jobbig med alla dessa jävla aprilskämt... Men nu när vi är inne i vårmånaden april så kommer det gå snabbt och snart är det sommar(:

Idag fick jag mig lite sovmorgon iallafall och det var behövligt, känner att jag har förlorat många timmars sömn den senaste tiden. Jobbade även idag 12-18, det var verkligen race i butiken idag och folk bara handlade och handlade och det tog liksom aldrig slut.

Efter jobbet åkte jag hem och möttes av att ingen middag var gjord och en pojkvän som låg och snarkade på soffan... ja då blev våran nödlösning Maxmat! Men inte klagar jag för den där friscoburgaren satt riktig fint! Annars så har jag haft fredagsmys här för mig själv i soffan med datorn som min kompis:P

Jag lovade att ni skulle få se mina inköp men orkar inte fota nu. Så bjuder på en bild från sommaren med mitt lång hår!



Nu börjar min fredagskväll lida mot sitt slut, Godnatt kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0