Torsdag 16 September

Tjena!(:
Nu har vi äntligen börjat få ordning här i lägenheten, nästan allting är på plats nu saknas bara en byrå och en hylla från Ikea som mamma skulle köpa på lördag åt oss!(: Igår blev det att fixa klart här i lägenheten och sen storstäda, så nu känns det nästan som ett helt nytt hem!(: Vid fyra åkte vi med Joels brorsa och han tjej till Rosvik och blev bjudna på middag av hans söta mamma!(: God mat var det och sen fick vi en hel godisskål så jag kan ju säga att jag var helt proppad när vi åkte därifrån;P Men nu har vi inte behövt laga egen mat på tre dagar, tur att vi har så snälla mammor!(:

Här har ni nya hyllan som tog en halv dag att få ihop!

Nya tvn, ni får se mer av lägenheten imorgon eller någon annan dag när det är ljust ute!


Idag blev det en sväng till stan, jag och Joel cyklade in till stan och det kan jag säga att vi ångrade sen med årets motvind både påvägen in till stan och hem! Jag gjorde bort lite ärenden som att förtidsrösta och hämta ut mina nya linser. Sen träffade vi jenny och gick på stan med henne ett tag!(: Blev ingen shopping för någon av oss men jag har då iallfall köpstopp tills lönen kommer!:P

Efter vi sagt hej då till jenny så cyklade vi förbi Kvantum och handlade middag, det blev nuggets och ris med sötsur sås!(: Har varit sugen på det så länge så nu slog vi till på det idag, sen efter middagen åkte vi till Tobbes mamma och kollade Hockey!(: Och ja alla vet ju redan hur det gick, Luleå fick en skön första seger!(: Jag och Joel hade även köpt blåbärspaj och vaniljsås som vi bjöd hela gänget på!(: Men kvällens underhållning var helt klart Tobbes mormor, skönare tant får man ju leta efter!;) hahaha

Kommentarer
Postat av: jokki

gud vad fint det blivit! Hyllan är rtiktigt najjs.

Fan jag vill hem och umgås med er alal när jag läser om hockey och grejjer, kommer sanka att titta på hockey hoppas dpom inte har juluppehål lnär jag kommer hem, kmr inte ihåg hur det brukar vara med det.



Ha det så bra så kanske vi kan skypa i helgen?



2010-09-17 @ 07:43:17
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0