Tisdag 14 September

Hallå!(:
Igår började vi fixa lite här i lägenheten efter den nya renoveringen eftersom allting är helt huller om buller:P den nya experdit hyllan åkte upp och det blev riktigt bra nu ska vi bara fylla den också!;) Sen åke jag på arbetsförmedlingen och det tog seriöst typ halva dagen!! Direkt efter det åkte vi hem till Antnäs och blev bjudna på middag av mamma!(: På kvällen var vi med grabbarna så då hann vi inte med att fixa här i lägenheten:P

Messi ville också vara med och snickra!


Idag blev det att fortsätta fixa här i lägenheten men idag blev det inte heller så mycket gjort eftersom vi hade tvättstuga 12-17 och mycket tvätt kna jag lova er att det var! Sen kom Joels mamma hit och gjorde en jättegod middag åt oss, tur att vi har så snälla mammor som lagar mat åt oss!(: Sen åkte vi hem med henne till mamma och pappa och så hämtade jag lite mer saker och snart är det helt tomt i  mitt rum, känns så konstigt på ett sätt men ändå så bra på ett sätt!(: Vi kollade även Idol med mamma också när vi ändå var där. Resten av kvällen har jag varit här i lägenheten själv och fixat och försökt få  plats med alla saker överallt:p

Nä nu måste jag börja tänka på att runda av, Natti!(:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0