Onsdag 22 September

Tjabba!(:
Idag har det varit stor städdag här i lägenheten plus att vi har haft tvättstuga så det har varit full rulle här hemma men nu är allting tvättat och lägenheten nästan glänser:p haha! Vi tog en cykeltur ute i det fina höstvädret efter att varit inne och städat i flera timmar. Messi fick också följa med i cykelkorgen och han var så snäll hela tiden och inget gnäll!(:


När vi kom hem igen var det dags att börja med middagen och idag åt vi Broccolipasta med skink och senapssås, har längtat efter den här maten hela veckan när vi kollat på reccepten och det var lika gott som jag trodde!(:


Ikväll har jag åkt hem till Antnäs och varit med Jenny och Amanda!(: Först åkte vi till stallet och tog in Amandas fyra pollar, var så sjukt längesen jag var där och såg dom så det var riktigt kul! Sen åkte vi hem och åt paj och vailjsås som jag hade med mig och kollade på Idol:P Efter det såg vi såklart veckans nya avsnitt av Oth och Gossip, åhh det är så bra just nu allting i serierna men ändå så jäkla sorligt! Hade en riktigt trevlig kväll och kändes precis som förut när vi alltid hängde med varandra och såg våra serier!;)

Nu ska jag krypa ner i sängen, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0