Lördag 4 September

Tjabba!(:
Idag har jag jobbat hela dagen, det var västa ruschen på H&M nästan hela dagen så jag är typ helt slut i huvudet:P Men nu kommer jag inte jobba där på en vecka minst eftersom vi åker till Stockholm på måndag, längtar efter lite "semester"!(:

Efter jobbet blev det hem och äta middag och sen vidare till stan och kolla Jennys film på Sf, den visades där eftersom det är kulturnatten ikväll men ändå helt grymt ju!(: Sen när vi hade kollat den åkte vi hem en sväng till lägenheten och Amanda hängde på, där chillade vi bara tills det förvandlades till en förfest för Joels grabbkompisar;P

Men vi åkte från lägenheten och lämnade grabbarna kvar där eftersom vi skulle kolla på Alex film som också visades på sf, den har jag aldrig sett förut men den var helt sjukt bra! Efter det knallade jag, Joel,Jenny och Amanda på stan och fick gratis, godis, äpplen och varmkorv x) Sen åkte Amanda hem och vi tre drog till Joels lägenhet igen och bara tog det lungt och kollade massa saker på datorn och sen skjutsade vi Jenny till Alex(: Så mysigt att träffa mina tjejer igen, blir alldeles för sällan nuförtiden, men vi ska skärpa oss!(:


Nu ska jag pallra mig i säng, Natti!(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0