Lördag 18 September

Tjabba!(:
Idag har jag jobbat 09:45-16:15, och som alla andra lördagar var det sjukt mycket folk!  Och idag gjotde jag returer på allt jag köpt i Stockholm på alla olika H&M butiker, för jag har ju inget personalkort eftersom jag inte fått något så då var jag tvungen att lämna tillbaka allt här hemma på H&M och göra omköp. Jag handlade allt som allt för ungefär 1000 kronor på bara H&M i Stockholm och då är personalrabatten inräknad!;) haha!

Efter jobbet åkte jag hem åt middag och sen åkte vi till Jenny och Alex för att Alex skulle fixa Joels xbox!(: Alltså det tog typ en halvtimme så var det lagat och som nytt igen, fattar inte hur Alex kan allt sånt där med tekniska prylar:P

Efter det var gjort åkte jag och Joel vidare till Tobbes mamma och kollade Hockey, kul att Tobbe och dom inte ens var hemma utan i Umeå på cup så där satt jag,Joel, kebbe och Kebbes lillebror hos Tobbes mamma och kollade hockey!;) En sjukt spännande match men Luleå vann därbyt, riktigt bra!(:

Måste tipsa om en sjukt bra låt som Amanda visade mig!
Tom Andrews- Carry Me On


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0