Lördag 11 September

Tjabba!(:
Idag vaknade vi halv sju!:O Japp det var bara att pallra sig upp och göra sig klar eftersom vårat plan hem gick 09:50 och innan man har tagit sig igenom hela prociduren att komma från Solna till Arlanda är det dags att checka in så därför blev det en riktigt tidig morgon. Men både jag och Joel var så döda så vi sov precis hela vägen hem i planet vi vaknade inte ens när planet lyfta, då kan man snacka om att vi var trötta! x)

Väl hemma igen kom Joels mamma och hämtade oss och jag fick träffa min lillkille Messi igen som jag saknat(: sen åkte vi till Tuna och kollade på våran nytapetserade lägenhet och det blev helt Awesome plus att våra mammor hade varit ditt och tvättat fönstrerna, städat och köpt lite nya grejjer och stoppat det mesta på plats!!:D Och inte nog med det kom min mamma och pappa dit med en splitter ny 42" platt tv och ett nytt tvbord!!:D Nu ska vi bara få upp allting på väggarna och jag ta dit mina sista saker så börjar äntligen allting bli klart och jag flyttar in!:D

Ikväll har jag och Joel varit förbi Tobbe som fyllde år igår och gett han sin present och jag tror ändå han gillade tröjan han fick av oss!(: Vi blev kvar där och umgicks med grabbarna och kollade lite fotboll!(:

Nu ska vi äntligen få sova hemma igen, God natt!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0