Fredag 24 September

Tjena!(:
Idag ringde mamma och väckte mig och efter det kunde jag inte somna om så var bara att stiga upp! Jag och Joel gick ut på en morgonpromenad innan frukosten bara för att försöka vara lite duktiga nu efter igår när vi var på gymmet!;)

Sen åt vi frukost och gjorde os klara och så kom Joels mamma hit och i åkte till stan med henne en sväng(: Joel skulle fixa in sitt nya xbox som han köpte i onödan och jag skulle kolla om dom hade fått in "snygg-skorna" på Nilson. Ja dom hade kommit idag men redan tagit slut i 37, helt sjukt populära skor men som tur är får dom in skorna nästa vecka i min storlek och då måste jag ha ett par! Just det LÖNEN har kommit idag så blev flera tusenlappar rikare på kontot, nu ska jag försöka hålla i mina pengar:P

Mamma ringde och så bjöd min familj mig och Joel på middag på Bahn Thai, skulle bliit waldorf men det var fullt. Gott vare men jag föredrar nog ändå waldorf istället(:

Fick Gossip Girl box 3 av pappa idag, söt han är!(:

Ikväll blev det att kolla Idol hos Kebab med alla grabbarna, Heja OLLE! Sen skulle jag och Joel egentligen vara med Ida och Jacke men blev förseningar så det blev så sent allt så vi tar det en annan dag!(: Istället cyklade vi till Kvantum och köpte godis sen kröp vi ner i soffan och kollade filmen Dear John, rikigt bra men riktigt sorglig!


Nu blir det sängen direkt,Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0