Fredag 17 September

Tjabba!(:
Idag blev det att stiga upp tidigt och åka till Arbetsförmedlingen och välja jobbcoach som tpg typ 5 min så det kändes ganska onödigt att stiga upp så tidigt för en så kort grejj men nu är det gjort iallfall:P Efter det åkte jag hem igen och gick och la mig och sov en timme till(: Sen vare det bara att pallra sig upp och äta lunch och göra sig klar för jobb, blev att jobba en kortis idag 15-18 gansak kort men lite pengar är det ju iallfall(: Men var ganska lost efter att inte ha jobbat på drygt två veckor!

Efter jobbet cyklade jag hem och hemma möttes jag av Amanda som hade kommit, sen kom även Jenny också äntligen fick jag träffa mina flickor igen!(: Vi kollade Idol och sen hade Amanda tagit med sig sin dator för det var dags för säsongspremiär av One Tree Hill och Gossip Girl som äntligen börjat igen!!:D Och både var sjukt bra och super spännande!(: Tack för en mysig kväll tjejer!:)



Nu ska jag hoppa i säng för imorgon väntas jobb hela dagen lång, Natti!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0