Fredag 10 September

Stockholm- dag 4
Idag känns det som att vi har hunnit med att träffa ganska många här i Stockholm(: Vi började med att åka in till Stockholm centrum och gå och kolla lite affärer och shoppa det sista nu innan vi åker hem imorgon. Köpte även en present åt Tobbe som fyller år idag!:) sen träffade vi Linda och Erica och gick och åt en sen lunch med dom!(: Härligt att träffa Linda igen och Erica var det sjukt länge sen man såg, men tråkigt att dom flyttar till Norge imorgon men kul för dom!(: När vi sagt hej då åt Linda och Erica skulle vi åka hem men hamnade helt fel så då hann vi aldrig åka hem så då gick vi på Grönan istället!(:

Det var helt sjukt mycket folk både utanför och inne på Grönan men vi fick nå kort av Erica så vi kunde gå in gratis!(: Vi åt Sockervadd och det var helt sjukt gott och det var år och dagar sen jag åt det sist:P Sen gjorde vi något helt otroligt som jag aldrig trodde jag skulle göra, vi åkte FRIT FALL- TILT!:O Det är sant och jag trodde nästan jag skulle döööö, 80 meter rakt upp i luften och sen åka ner dom där 80 meterna i 120 km/h! Men när det väl var över var den ändå sjukt kul:P Sen så gick vi runt ett tag och  bestämmde oss för att åka in mot T-Centralen igen och möta Lena J!(: Så sjukt kul att träffa henne och vi hängde med henne ett tag och så följde hon med till Solna en sväng också!:)

Lite bilder från dagen

Söta Linda och Erica som flyttar till Norge imorgon!:/

Joel blev så häääär glad när han såg den här kändisen på stan idag, Soran! haha

Grönan, när vi står i kön och väntar på att få åka Tilt!

Joel hjärta Maria

Första gången han äter Sockervadd i hans liv!!

Jag däremto äääälskar Sockervadd!;)

Jag och Lenis väntar snällt på Tunnelbanan!

Dagens inköp blev bara ett linne med skinndetaljer och en bh(:


Kommentarer
Postat av: Amanda L

hahahaha fan va kul att ni träffa zoran, han är ju aaas-skööön! hahah xD

2010-09-11 @ 15:08:14
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0