Tisdag 5 Oktober

Tjabba!
Idag var jag verkligen helt död på morgonen när klockan ringde halv sju, det var längesen jag klev upp när det fortfarande är mörk ute!:P Men jag kom iväg till jobbet till slut, skulle jobba 8-16 men det blev 8-18 eftersom jag så snällt ställde upp att jobba längre och vad gör man inte för lite extra pengar(: Kändes i hela kroppen när jag gick hem att jag hade jobbat 10 timmar och var helt slut i ögonen!

Ikväll skulle jag inte röra mig från hemmet men såklart följde jag ändå med Joel och kollade hockey hos Tobbes mamma, tänkte att jag ändå skulle vara lite socila:P

Har ni sett att H&M har fått en  partykollektion, fyndade den söta klänningen längst ner till höger för några dagar sen och nu har vi fått ännu mer snygga partyklänningar till butiken!


Nu ska jag slå på en film att somna till,Natti(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0