Tisdag 26 Oktober

Tjabba!
Imorse var jag sååå trött, 9 skulle jag vara hos jobbcoachen och när man nästan ställt om dygnet lite får man ju kriga för att orka upp! Efter jag hade varit hos jobbcoachen så mötte jag upp Joel och så gick vi på stan en sväng, jag hittade den perfekta dräkten till Halloween!(: Börjar faktiskt bli lite taggad till Halloween hoppas bara inte fiskekyrkan är någon flopp nu!

När vi kom hem tog vi på oss joggingskorna och tog oss en springtur, sen körde vi även intervaller påvägen hem och jag trodde jag skulle svimma! Det är kul att jag typ tappat all kondis, men nu blir det att börja träna igen!

Ikväll har vi varit hos Tobbes mamma och kollat Hockey som vanligt, Luleå tog hem ännu en skön seger mot AIK och nu ligger dom 7 poäng före 2:an!(: Sen hade vi tvättstuga klockan 22, det är inget att rekommendera för innan vi hade tvättat klart var klockan nästan halv två!

Måste bara säga att den här tjejen har så snygg stil!


Nu måste jag pysa,Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0