Tisdag 12 Oktober

Tjabba!
Måste bara berätta vad som hände igår!! Joel ringer mig vid elva och säger att han har hittat en jätterädd kattunge utanför Tobbes hus. Han tror att den sprungit bort och frågar om han ska ta med den hem, och ja självklart måste hna ju ta med den hem. När han kommer hem med kattungen är den ungefär lika stor som Messi fast lite tjockare och den är super hungrig och äter två portioner mat och dricker massor. Messi och kattunge får hälsa lite på varandra och Messi är som vanligt jättenyfiken när han träffar nya katter men den andra katten börjar morra och försöka vifta bort honom. Vi har ingen aning om vems kattungen är och vad vi ska göra, men Joel lägger upp ett inlägg på facebook och direkt svara en tjej härifrån Mjölkudden, det var hennes kattunge och vi lämnade den hemma hos sig och nu är den trygg och alla är glada och lyckliga igen!:D


Idag har jag hunnit med mycket känns det som, åkte till min jobbcoach klockan nio och hade ett möte och blev kvar där två timmar. Åkte hem igen och kollade dom två sista avsnitten 90210 av säsong 1, så nu ska vi börja kolla 2:an och ja jag vet vi är segats på att se klart en serie;) Vi cyklade sedan till max för att Joel skulle få hjälp att söka lite jobb där och gissa vad HAN SKA FÅ PROVJOBBA och jag är så glad för hans skull!(:

Vi åkte till Tobbe en sväng och hälsade på och han satt och åt frukost halv fyra på eftermiddagen!:O Efter det åkte vi hem men kom på att vi inte hade allt till middagen så cyklade och handlade med Messi i cykelkorgen och en tjock flisfilt:P Ikväll har Jenny varit här och  och vi har kollat förra veckans avsnitt av Oth och Gossip, kul att ses iallfall även fast det mest blir korta stunder(:

Jag och Messi innan cykelturen och det hade redan hunnit bli mörkt ute!


Nu lite 90210,Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0