Söndag 31 Oktober

Tjena!
Igår jobbade jag 12-16 och det var verkligen hur mycket folk som hellst, kändes som att hela Luleå var på stan och skulle bränna lite pengar:P Efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig klar inför kvällen sen halv åtta slutade Joel och då mötte jag upp honom och sen fick vi skjuts av Fredde till Örnäset!(:

Vi åkte alltså till Ida på Örnäset där det var lite förfest, det var jag,Joel,Ida, Jacke plus massa andra grabbar!(: Vid tio tiden fick vi skjuts till Boden, det blev Farmen till slut efter mycket om och men(: Men det var lätt värt det, så sjukt kuuuul vi hade där inne och det var ju hur mycket folk som hellst och många som man kände, alla Lulebor hade också intagit Farmen! Kvällen slutade halv tre och vi fick skjuts hem, så himla skönt att slippa dom där bussarna! Både jag,Joel och Ida var så trötta så vi somnade i baksättet påvägen hem:P

Här kommer lite bilder från kvällen!


Idag sov vi verkligen ut, enda till halv tolv men idag vrider man ju tillbaka klockan så det blev ju bara till halv elva så det kändes ganska bra:P Sen åkte vi med Joels bror och hans tjej till Rosvik och hälsade på Joels päron!(: Där blev vi bjudna på blodpalt som alltid är lika gott, och vi blev kvar där några timmar!(: Ikväll har vi haft söndagsmys med chirre och dirre + beck på tv, kan nog inte bli så mycket bättre!(:

Nu signar out och går och lägger mig, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0