Söndag 10 Oktober

Tjena!
Sov till halv tolv idag, tog igen några timmar sömn eftersom det inte blev så många timmars sömn natten till igår:P Har varit en riktigt seg söndag som bara spenderats i soffan med att kolla Idol reprisen som vi missade i Fredags, måste bara säga helt grymt startfält det är det här året i Idol! Efter några timmars häng i soffan blev jag less och började dammsuga och städa lite medan jag väntade på att Joel skulle komma hem(:

När han kom hem gick vi på en lång powerwalk runt hela mjökudden, det är så kul att varje gång så hittar vi nya ställen att gå på så det är lite roligare att vara ute och gå här jämfört med i lilla Antnäs:P När vi kom hem gjorde vi middag på  en gång och det blev kötbullar, sås och potatis och det blev riktigt gott!(: Sen efter middagen åkte vi till Tobbe och hängde med grabbarna, vi kollade på filmen Catch me if you can! Grym film och den blev så spännande och det var ju så otroligt att den var baserade på en sann berättelse!(:

Nu ska jag kolla Kenza & Tyras show sen sängen, Natti!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag har ju också sett den filmen!! :) Erkänn det var jag som tipsade om den? ;)

2010-10-11 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0