Onsdag 6 Oktober

Tjena!
Idag har jag jobbat 8-16, vaknade en halvtimme efter att klockan skulle ringa så det var bara att stressa till jobbet! Men även fast jag är en av dom mest morgontrött människorna i världen gillar jag ändå att börja 8, dagen går så mycket snabbare(: Unnade mig lite shopping idag på lunchen:D

Dagens Inköp


Efter jobbet åkte jag direkt till Antnäs med Joel, där blev vi bjudna på middag av mamma!(: Sen åkte vi till Jullan för att hon skulle kapa av mitt hår! Hon skulle ta bort min hårförlängning som jag satte ditt i början av Juni, det var ungefär bland det värsta jag varit med om! AJAJAJ vad sjukt ont det gjorde och jag hade kring 150 slingor fastlimade i mitt hår och det tog två timmar, så då kanske ni förstod att jag typ dog! Men nu är det gjort och jag har så tunt hår att jag tror det är lika bra att snagga sig typ, men tack Jullan för ditt hårda arbete!:p hehe

Nu ska jag sova, Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0