Måndag 4 Oktober

Hallå!(:
Idag var jag beredd på att få jobba men icket men däremot ska jag jobba resten av veckan 8-16 varje dag!(: Så bra med jobb säger jag bara men däremot att kliva upp innan sju känns mindre lockande! Annars har jag börjat med mitt nya liv idag, känns som att hela sommaren har jag inte varit på gymmet en enda gång och ätit onyttigheter som en häst. Så nu tar jag tag i det här och redan idag fick jag GI middag hos mamma och pappa, jag har dock inte skaffat mig ett giltigt gymkort men det kommer inom kort så nu gäller det!:)

Idag har jag hunnit med att sova länge, sen pallrade jag mig upp och åkte in till stan för att ha mitt första möte med min jobbcoach. Det gick bra men jag vet inte riktigt om det var så givande men det är ju bara att göra det:P Sen åkte jag hem igen och tog det lungt och tog igen mig på bloggfronten;)

Vid fem kom pappa och hämtade mig och så åkte jag hem till Antnäs och åt middag med familjen, det var bara vi familjen och allt kändes som när jag bodde hemma igen:p Sen mötte jag upp Jenny vid e4:an och så promenerade vi till henne, där tog vi igen förra veckans avsnitt av Oth och Gossip som vi båda hade glömta att se:P Trevligt att träffa jenny synd bara att det bara blev en kortis idag men så blir det ibland också(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0