Lördag 16 Oktober

Tjabba!
Dagen började med en morgonpromenad ute i det soliga men kalla vädret, dock höll jag typ på att svimma påvägen hem för att jag inte hade ätit någon frukost! Vi har hunnit med att städa hela lägenheten, känns som att det enda vi gör är att städa men när man bor ganska litet blir det sjukt stökigt på så kort tid, det räcker typ med att en strumpa ligger på golvet så är det stökigt igen ( överdrev kanske en smula)

Mamma och pappa kom och hämtade mig sen och så åkte jag hem till Antnäs och åt middag med dom!(: Fick något riktigt gott faktiskt, men mina päron har ju börjat med GI men den maten är också god(: Sen åkte jag och hängde gäng med Jenny och Amanda hos lilla Amanda där det blev Lördagsmys, vi gjorde frukt i ungn och det var verkligen längesen men så gott(: Vi umgicks och kollade filmen Killers, en av årets roligaste filmer måste jag säga!;)


Vet inte änns varför jag är uppe än, hoppar i säng nu! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0