Tosdag 18 November

Halloj!
Igår hade jag det så jäkla tråkigt så jag ringde hit Jullan som tog med sig saxen och klippte RAKLUGG på mig! Men har inte riktigt bestämmt mig vad jag tycker om det ännu, jag tycker det är så fint att ha det och alla andra passar i det men jag själv är lite osäker på vd jag tycker. Nog för att jag är ganska ovan nu så det kanske blir bättre sen(: Annars växer ju mitt hår så snabbt så fort försvinner den ju ändå:P

Här får ni se litegrann, mössan används flitigt just nu!


Idag har jag och Jolle varit in till stan en sväng och köpte en present till Fredde som fyller år idag!(: Vi åkte och överraskade honom sen, han låg och sov (klockan var närmare halv tre) men han blev glad för sin t-shirt han fick eller jag tror då det iallafall:P

Sen när vi kom hem så bestämmde vi oss för att skippa att laga middag och tog istället bussen till stan igen och åt på Max! Vi var verkligen så sugna så vi var tvugna att åka tillbaka till stan:P Efter vi ätit middag åkte vi till Tobbes mamma och kollade Hockey. Ja matchen var gode händelserik men i förlängning förlorade Luleå tillslut, första förlusten på hemmaplan men det skulle väl komma någon gång:P

Jolle på max idag!


Nu ska jag krypa ner i sängen med min lillkille Messi,Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0