Tisdag 2 November

Hallå!
Idag följde jag och Joel med pappa till sjukhuset en sväng och hämtade mamma som hade haft något tjorv med magen men som var bra nu iallfall!(: Sen åkte vi och handlade på ica maxi, fick även en ny datormus eftersom min pajjat. Tur att jag hade pappa med mig:P

Sen åkte vi hem och tog med Messi ut på en cykeltur så han får komma ut lite, förrästen så har min lillkille lite problem med magen:S Han bajsar löst och ibland kommer det blod och såklart har vi inte hunnit sakffa någon försäkring men nu har vi en men den börjar ju inte gälla förrän om 30 dagar! Såå typiskt men då ringde vi till veterinären och fick något tips om att köpa några tabletter på apoteket. Så nu mosar vi tabletterna med maten och hoppas det hjälper annars måste vi ta honom till veterinären.

Ikväll har vi haft inventering på H&M, usch vad trött man blir av att räkna hit och dit med alla siffror! Fast vi var jättemånga så det tog bara lite mer än två timmar(:

Min lillkille som jag hoppas blir kry snart!


Nu ska jag byta min värld mot Elsas värld ett tag,Natti

Kommentarer
Postat av: jokki

på fredag öpnnar hm här i west palm, vi ska dit!

2010-11-03 @ 02:02:37
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0