Måndag 8 November

Hallå!(:
Idag har jag jobbat 12-16, "smörpasset" som alla kallar det på jobbet:P Tiden går så snabbt när man jobbar bara 4 timmar, fast idag gick det inte alls snabbt eftersom det var så lungt. Nä jag gillar när det är mer tempo och stress i jobbet, låter helt knäppt men så är det(:

Efter jobbet åkte jag hem och lagade middag med min karl, spagetti och köttfärsås blev det och det kan jag verkligen aldrig bli less på. Det är alltid lika gott! Kvällen spenderade med Joel och grabbarna, kul att träffa dom, känns som att det var typ en vecka sen;P haha det är länge för nu är jag ju van att se dom var och varannan dag;P

Signar ut för ikväll,Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0