Fredag 19 November

Tjabba!(:
Idag har jag varit ute och sprungit på förmiddagen, jag tänkte att nu jäklar ska jag ta tag i det här!:P Sprang längst Tunastrand och till mjölkudden, åhh vad fint det var att springa där mitt på dagen när solen lyser på isen. Blev riktigt sugen på att åka skidor eller skridskor på isen, så det ska jag göra någon gång!(:

Annars har jag typ verkligen inte gjort ett piss på hela dagen, åhh jag är så less på att bara sitta hemma men nästa vecka blir det mycket jobb igen(: 

Ikväll har Emma kommit hit, var typ år och dagar sen vi umgicks och sist vi träffades var på Hockey för längesen:p Så det var riktigt trevligt att se henne igen, vi hade fredagsmys med Idol, chips och massa skvaller:) Måste bli oftare hädan efter!

Jag och Emma på den gamla goda tiden i skolan!


Dags att hoppa ner i sängen,Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0