Torsdag 20 Maj

Tjabba!(:
Idag var det min sista dag på H&M som praktikant, förstår ni hur snabbt det har gått!:O Jag blev väl uppmärksammad på morgonmötet med blommor, presenter och kramar!:D Min dag där var bara bra förutom att det är ganska stressigt nu när det håller på att byggas om och allt är i en enda röra typ:P Men jag sprang häcken av mig och hann med hur mycket som hellst idag. Alla är så himla söta där och jag bjöd allihopa på Operatårta och Gräddtårta plus att min handledare och chefen fick en blomma var av mig och dom blev jätteglada!:D Alltså det känns så konstigt att inte få vara praktikant där nå mer utan vara anställd, shit det känns som att nu ska jag kunna allt och ta helt eget ansvar men jag tror det kommer gå bra ändå!(:

Presenterna jag fick från H&M minus BH:n som jag köpte, den skulle ha kostat 179 men jag fick den för 67 kronor för att det var ett pyttelitet hål i den, ibland har man tur!(:


Ikväll har jag varit och kollat på  Chips och Dipp, Joel och hans lag hade match på hälsans så jag kollade den med Emma och Martin!(: Det var trevligt och dom vann faktiskt!(: Sen har jag gjort min sisat uppgift i skolan för alltid, det känns helt awesome!:D

Ville bara berätta att jag har haft en så sjukt bra dag idag och varit så hääääär Glad hela dagen, allt har bara flyttit på och alla i min omgivning har varit så glada mot mig och jag har haft världens tur också! Min kväll fortsätter att vara bra eftersom jag får spendera natten med min grabb Joel! <3

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jaaalllaaa!

den glada och roliga dagen förtjänade du!:D <3

2010-05-22 @ 16:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0