Måndag 3 Maj

Hallå!(:
Ny vecka och nu börjar det verkligen närma sig, bara 20 dagar kvar till ALANYA!!!!:D Idag var skolan verkligen as tråkig gjorde typ inte ett piss och råkade nästan somna på sista lektionen, vaknad av att jag röck till sådär som man gör precis innan man somnar:p Sen skulle jag och Emma vara hurtiga och träna på Inpuls men jag hade ingen ork just då så jag åkte hem. När jag kom hem vilade jag ett tag och sen for jag ut och sprang till Alvik och tillbaka. Det är så mycket skönare att träna ute nu på våren tycker jag(:

Annars så fick jag hem min studentklänning idag, det var en prick likadan som förra gången. Men vafan tror ni inte att dragkedjan på den här klänningen också var sönder!:O åhh vad less jag blev, så nu i panik får jag börja kika efter någon ny!

Dom är två filmerna vill jag verkligen se snarrast, för båda verkar så sjukt bra!


Nu ska jag äta bulla och mjölk, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0