Lördag 22 Maj

Tjena!(:
Idag var det den underbara Stadsmaran som stod på schemat, jag var inte alls så taggad för det men när vi väl kom dit så blev jag fan ändå det! även fast jag inte ens tränat på flera veckor och inte alls var i form för att springa en mil så var jag ändå taggad!;P Jag sprang med Louise i början men sen löpde jag iväg från henne och sprang ensammen hela vägen. Mitt mål var ju att springa under timmen, vad tror ni inte jag for om 1:02, så förbannat less!:O Jag var ju inte ens trött på upploppet men så är det när man inte är van att springa 1 mil så anpassar man kanske inte riktigt farten ordentligt:P Men vafan nu är det gjort, och nu är jag helt död i mina benhinnor som gör sjukt ont så imorgon kommer jag väl typ inte kunna gå!

Jag med mina löpparsteg på upploppet!



Annars har jag bara varit hemma hela kvällen och packat och seriöst så får jag typ plats med allt men var tvungen att ta bort lite kläder för det var ungefär hela min garderob från början!;) haha! Jag är helt speedad nu och kommer absolut inte alls kunna sova plus att jag sover själv inatt som blir ännu en orsak att jag inte kommer somna. Jag fattar inte att vi åker IMORGON, som vi har längtat i ungefär 5 månader och imorgon drar vi äntligen!!!:D Det kommer bli så obeskrivligt uderbart att lämna Luleå för en vecka med alla världen bästa människor!:D Emma du är fan saknad, jag ska tänka på dig när jag har det superroligt!(:

Nu ska jag läsa lite bloggar för att syselsätta mig, pusstjing(:



Kommentarer
Postat av: emma

ska tänka på dig här hemma också! drick en mojito åt mig! puss <3

2010-05-22 @ 23:09:20
URL: http://emmaenbom.blogg.se/
Postat av: Elina

20 kg gurra, kom ihåg det ;)

2010-05-23 @ 08:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0