Lördag 1 Maj

Tjena!(:
Valborg var riktigt trevligt även om det inte blev riktigt som vi tänkt oss:P Det började med middag för tre typ, jag, Olivia och joel gjorde tacos och åt sen kom Tobbe och dom och efter det kom Emma och Martin med sitt gäng plus några till så det blev ganska mycket folk!(: Vi hade sjukt trevligt där förutom att vi körde ölspelet och jag fick sista kunge och såklart var jag tvungen att dricka upp ett helt glass som det var vin,cider,sprit ja allt möjligt i, fy fan vad äckligt säger jag bara!:O Efter det drog vi vidare till Dennis i min klass och ela gänget följde med, efter bara ett litet tag där skulle vi dra in till Cleo men det kaosade ju totalt så det blev the Corner, men det var faktiskt ganska trevligt där bara för att sällskapet var sjukt roligt;P Sen blev det max mat och nattbussen hem(:

Här kommer lite bilder från kvällen:



Idag hann jag bara vakna så var det dags att jobb på H&M 12-16!(: Dom där fyra timmarna går alltid så sjukt snabbt och det var inte alls så mycket folk heller så det var ganska så lungt. Jag fick jobba där uppe nu på den nya avdelningen och det var sjukt fint där med stort utrymme och allting kändes så fräscht!(:

Ikväll har jag varit med Jenny och Amanda och vi har ÄNTLIGEN kollat nyaste avsnittet av One Tree Hill och Gossip Girl, så sjukt bra det var speciellt One Tree Hill!(: Sen har vi bara chillat och kollat  sjukt roliga klipp på tuben;) Hahah dom där ungarna säger jag bara;P

Nu ska jag hoppa i sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0