Fredag 7 Maj

Tjabba!(:
Idag har det verkligen varit dödens skolan!:O Började 8:15 med Nationella i Engelska B, det var ju reading och listning och det gick åt skogen alltså usch vad jag hatar nationella!:O Ja jag hoppas det ändå går bra i slutändan. Sen hade vi en lektion till där det bara var att skriva så jag fick totalt skrivkramp i handen. Sen sista lektionen var det ju prov igen i bokföring med moms och det gick också åt skogen för efter jag gjort alla uppgifter och allting så fick jag det inte i balans!:O Men jag får tänka såhär nu har jag iallfal gjort bort dom två proven så lite från min lista kan jag bocka av:)

Efter skolan blev det en snabbis på stan med Amanda, jag shoppade ett par skor till:) Sen åkte vi hem och efter middagen drog vi in till stan igen och mötte upp Elina och så gick vi till Lillan där Jenny och hennes klass hade filmfestival. Vi fick se fyra filmer och alla var helt bra, shit så duktiga dom är!:)

Tänk ändå om man hade haft såhär mycket skor!!!



Nu ska jag gå och sova själv och känns lite tomt på en fredagkväll,pusstjing(:
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, tack så mycket, och vad kul att du tyckte dom var bra!!

Är alltid så kul att höra! :D

2010-05-08 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0