Torsdag 4 Mars

Tjennare!(:
Idag har det varit jobb på H&M igen 12-18!(: Det kändes inte så lockande imorse när jag såg var det var för väder ute, strålande sol och sånt där riktigt perfekt vinterväder med några minusgrader ute. Men det var bara att kämpa sig till jobbet iallafall och se glad ut, cash is king!;D

När jag kom hem så kom Jenny till mig och var med mig medans jag åt middag och kollade facebook som jag inte hade kollat på 9 timmar!:O Jag har ett stört beroende av att kolla facebook, helt klart min nya drog!;) Sen mötte vi Jokki och promenerade upp till Amandas place, där kollade vi film och jag sov ungefär under hela filmen så social var jag x) Sen droppade även Linnea in så vi blev ett helt gäng tillslut!:D

Så här sur var jag imorse, mitt morgonhumör är inte det bästa och det har jag fått från min mamma!


Nu ska jag krypa ner i sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0