Torsdag 25 Mars

Tjena!(:
Det har varit två fullspäckade dagar med UF-mässan så har inte hunnit uppdatera något men ni kan ändå få höra lite vad vi gjort!(:

Igår
- Dagen började med att jag körde bil till Boden och på vägen dit hämtade jag upp mina två arbetspartners i vårat företag, Emma och Dennis!(: Vi åkte till Boden Arenan där UF- mässan skulle äga rum. Men idag var det bara byggnad av montrarna och inreda dom, vi hade väl inte tänkt sådär jätte mycket på montern så vi fick åka och handla lite saker till våran monter i bodens stan;P
- Vi var klara typ bara efter två timmar så då åkte jag och Emma hem igen och tog det lungt ett tag(:
-Vid halv sex tiden begav jag mig tillbaka mot Emma och så åkte vi till Western farm, där bjöds det på sjukt god middag och jag tror aldrig jag ätit så mycket i hela mitt liv!:O Sen var det massa prisutdelningar och lite underhålning. Sen just när vi tänkte åka hem så säger dom att ett band direkt från USA kommer och ni kan ju gissa vilka det var!;) MOVITS, sjukt bra stämmning det blev när dom intog scenen!:D Efter det åkte vi hemmåt, men det var ändå en helt okej kväll!(:

Movits in action!



Idag
- Dagen började med att gå upp redan med tuppen för åtta skulle vi vara i Boden och fixa lite med våran monter och nio började själva mässan.
-Våran monter blev ändå ganska fin till slut och mässan höll på från nio till tre så vi var ganska slut efter den. Det var kul att vara med där och gå runt och kolla på alla andra och deras affärsidé men för oss gick försäljningen inge vidare:S
-Det som gjorde dagen var typ när min Joel kom dit och Emmas Martin!:D Men det var ändå en kul grejj det där(:
-Efter mässan åkte jag direkt till den nya H&M butiken som öppnade idag i Boden, så sjukt jävla fiiiiin den var och så roligt att träffa alla!:D
-Ikväll har jag varit med Joel, vi har ätit våfflor här hemma hos mig, varit på en promenad till Alvik!(: Men fy fan vad jobbigt det var att gå i snöstormen, nej nu räcker det med snö för det här gången!


Nu dags för film, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0