Torsdag 11 Mars

Hallå!(:
Idag har jag varit på H&M igen som vanligt, började en timme tidigare idag och fick alltså sluta en timme tidigare. Det var ganska skönt att vara där en timme innan och få hänga ut kläder utan en massa kunder i butiken, allt gick som så mycket snabbare(: Idag började jack-kampanjen och såklart var jag ju tvungen att köpa något, så det blev en grå sån här festjacka (har en likadan rosa) och priset blev i slutändan 74,50 spänn, sjukt billigt för att vara ett plagg som jag köper!;) hahah! Jag längtar till om någon vecka då The Garden Collecion- Kampanjen börjar, sjukt snygga sommarkläder eller vad säger ni?


Annars så har jag världens I-landsproblem! Jag har ju alltid tyckt om mode och kläder är ju typ min passion i livet! Jag köper ju gansak mycket kläder, men sen jag började praktisera och jobba på H&M så köper jag flera plagg i veckan och nu svämmer min garderob över!:O Jag har alldeles för lite plats för alla mina kläder även fast jag har en garderob och en byrå proppade med kläder, och jag har alledels för litet rum för att rymma en garderob eller byrå till. Så problemet kvarstår, hur fan jag ska få plats med alla mina kläder?


Nu ska jag sluta snacka och kila härifrån, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: joel

Men hallå?!

Jag har ju en hel garderob ledig! ;D

2010-03-11 @ 23:14:00
Postat av: Linnea

du kan ju alltid ge mig några, HEHE:

2010-03-14 @ 10:54:57
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0