Tisdag 9 Mars

Tjennare!(:
Idag började dagen med att vi hade sovmorgon till 12:00, men jag och Emma tänkte åka in till stan och träffas där för att äta lunch på nya Subway!(: Men såklart bara för att det är vi så har dom inte öppnat ännu för att det var nå jäkla tjorv men dom sa att dom skulle öppna under dagen, men vafan då kan ju inte vi äta lunch pga av att vi går i skola!:O Åhh jävla skit, så vi fick äta på skolan fast det var ju ändå inte så äcklig mat idag så det var lungt!(: Annars har skolan bara rullat på som vanligt, fick till och med sluta tidigare från idrotten för att vi bara hade teori!(: Hur skönt som hellst förutom att Danne och Joppi gjorde allt för att jag skulle missa bussen, dom där två är riktigta knäppisar ibland!;P

Ikväll har jag varit med Jenny och Amanda och idag var en stor dag eftersom Gossip Girl började om igen efter ett halvårs uppehåll!!! Så sjukt bra det var ikväll!:D

Kvällens hetaste hunk var helt klart Nate!;)




This could be the start,
Of something new,
It feels so right,
To be here with you



Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0